Powered By Blogger

söndag 20 januari 2013

Den är åter!

För er som följt min blogg är det ju, sedan tidigare inlägg, känt att min plånbok försvann spårlöst nån gång strax före jul. Jag har letat som en tok, polisanmält förlusten och förstås även fixat nya kort och id-handlingar. Idag när jag skulle ta på Moa kläder för ett lekrace ute i snön känner jag något tungt i ena ärmen på hennes Didrikson-fleece (som hon för övrigt inte använder så ofta). Döm om min förvåning när jag upptäcker att det är där, i ärmen på en jädra fleece, som min plånka legat och lurat i över en månads tid! Happy!

Dagen har annars bestått av lek och pulkaåkning i underbart vinterväder, en shoppingtur på stan med min fina mamma i syfte att köpa födelsedagspresenter åt vår blivande 4-åring samt en tur till simhallen med kidsen. Jag och barnen hängde kvar i simhallen tills dom stängde, det innebar att vi hade hela barnpoolen för oss själva sista halvtimmen. Barnen var överlyckliga, själv hade jag mest svår ångest över att se allt som flöt omkring i vattnet. Gamla plåster, hårstrån och annat oidentifierbart. Nej, simhallen är inte riktigt min kopp the, men vad gör man inte för att kidsen ska vara nöjda?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar