Powered By Blogger

söndag 6 januari 2013

Sista söndagsklassen

Då har jag instruerat min sista söndags-TRX, i vår är det torsdagskvällar som gäller för min del. Dagens klass gick bra, örat är betydligt bättre och jag kände mig hyfsat stark, trots ett ganska magert styrketränande och snudd på konstant ätande sista tiden. Jul som sagt.

Men, jag säger bara: dessa fantastiska kunder. Hatten av för dom allihop! Alla utom en var nybörjare på TRX och vissa av dem var även väldigt nya i träningsvärlden, men gosh vad dom krigade på! Det var trötta ansikten under passet, men allihop verkade mer än nöjda med sina presentationer när vi var klara.

Nu blir det kycklingwok och soffhäng. Bäst att suga ut det sista av helgen, Imorgon är det vardag på riktigt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar