Powered By Blogger

onsdag 11 januari 2017

Rävigt

Screw it. Jag har utväxt som får mig att tappa tron på mänskligheten. Orsak; utväxten är inte längre mörk. Den har silverstänk. Eller inte bara stänk, den är grå. Jag har transformerats till silverräv. 38-årig räv. Herregud. Vad är nästa steg? Skaffa höftprotes och anlägga boulebana i trädgården. Åldersnoja? Knappt va.

Annars då? Gjort skäl för min lön och hann innan klockan klämtade 11.00 hålla i tre videokonferenser. Och efter dessa höll jag lågan brinnande. Så att säga. 

Har även; Försökt trycka in pumpkoreografi. Testkört nya Griten (fick nästan hjärtinfarkt på kuppen), packat en weekendbag, kokat soppa (av pulver på påse -kidsen jublade), trampat i valpbajs, letat efter mitt pass och lyckats krympa en cashmirtröja. Typ så. 

Imorgon ringer klockan svintidigt. Ska på äventyr söderut. Gött! 

Gråååååååå! Och lite business. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar