Powered By Blogger

torsdag 19 januari 2017

Like?

Min käre sambo publicerade en bild på Tekla på en sida på Facebook som heter "Family living -the true story". Och den lilla pappersgnagaren blev, ta mig tusan, en viral succé. Hittills har 1800 personer lajkat bilden. Undrar just om nån av dessa personer kan tänka sig att komma hit och städa upp i kaoset också. Jag kan bjuda på en kopp kaffe. 

Annars då? Jobbat. Tackat av en praktikant. Instruerat spinning och GRIT. Börjat låta som Bengt Magnusson. Djup whiskeyröst. Damn, jag som trodde att mitt immunförsvar skulle vinna över barnens elaka bakterier. Får se imorgon vem som verkligen vann. Nu är det tack och godnatt och fingers crossed för att jag sover bort skräpet. 

En like på den?

GRIT-team! Ruskigt roligt alltså! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar