Powered By Blogger

lördag 28 januari 2017

Avslöjande

Lördag. Jägaren drog klockan 06.00. Moa vaknade klockan 07.00 och jag vägrade lämna sängen innan klockan 08.00. Herregud vad är det för fel på en saftig sovmorgon?

Hur som helst. Barnen fick välja aktivitet idag. Helt fritt. Och det är alltid ett vågspel. Har man tur röstar dom på shopping och fika på stan. Har man otur hamnar man i simhallen eller på en iskall lekplats. 

Idag röstades Busfabriken fram som segrare. Absolut ingen toppval för mig, men hey det finns wi-fi och kaffe och man är inomhus, så det får funka. Kidsen är iallafall oerhört nöjda, och nöjda barn ger nöjd mamma. 

Spindelmannen dök upp och hade nån form av show inne på leklandet. Barnen var svårt imponerade över att han kunde flyga. På riktigt. Själv var jag mest imponerad över den extremt kroppsnära och ähhhhh avslöjande dräkten. Jezus. Typ barnförbjudet om ni frågar mig. Spindelmannen hade lika gärna kunnat göra sin trippelvolter helt naken -vi såg ändå varenda detalj av hans ädlare delar. 

Jo, jo. Jag fattar att Busfabriken måste satsa på nya koncept för att göra medföljande mammor nöjda. Nästa show är klockan 13.00 om nån är sugen på att flukta pökpinne. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar