Powered By Blogger

söndag 29 januari 2017

Hinder

Ikväll var jag otrogen. Kan låta dramatiskt, men det var alltså inte mot min karl, utan mot mitt gym. Hoppas jag kommer bli förlåten. 

Jag fick ett sms idag, av min kära vän Anna, som undrade om jag ville med på ett hinderbanepass. Jag hade ingen aning om vad det innebar, men tänkte att det nog skulle visa sig. Oh my god. Det visade sig.

Jag har gjort övningar jag tidigare bara har sett på Gladiatorerna och Fångarna på fortet. Jag har klättrat i rep (försökt iallafall), hängt på lister, vält däck, svingat mig runt i ringar, sprungit i slalom med 20 kilos medicinbollar och klättrat armgång. Bland annat. Handflatorna är sönderslitna, men kroppen fullpumpad av endorfiner -galet kul! 


Och utöver att välta bildäck har vi även hunnit med ett kalas, RP-dagen i sporthallen och en storstädning av hus. Nu blir det soffan resten av kvällen. For sure. 

Alltså, vart tog den här helgen vägen? Swish swoch -känns som det var fredag för 17 minuter sen. 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar