Powered By Blogger

söndag 14 februari 2016

Kärlekens dag

Alla hjärtans dag. Well, ganska mycket ett kommersiellt jippo om ni frågar mig, men oavsett, så vill jag passa på att skicka kärlek till alla ni i mitt liv; familj, vänner, kollegor, djur, släkt och bekanta, som på olika sätt ger mig glädje i livet varje dag. 365 dagar om året. Inte bara den 14 februari. Love you all! 

Annars då? Rivit av en högmässa, där 7-åringen levererade fin körsång. 6-åringen frågade efter 3,5 minut hur lång föreställningen var. Högmässan var inte hennes gig. Dessutom var hon lite cranky över att kakorna det bjöds på skulle doppas i vin. "Finns det inget för barn mamma?"

Rivit av en pump-klass på favvo-gymmet. Kroppen är på g igen, men inte hundra. Satan så segt... Men himla härliga kunder. Kärlek till er:-)

Träffat min farbror, som jag inte sett på många år. Kul! Han är sig lik. Jag fick se film inspelad 1990. Jag hade hip-hop jeans, hårdsprayad lugg och otäckt fula tröjor. Jag är inte mig lik, thank god. 

Ätit grym söndagsmiddag: pannbiffar, gräddsås, lingon, stekt lök. Sjukt gott. 

Vikt två ton tvätt. Två ton med snärt. Satan så tråkigt. Desto roligare att jag hittade kläder jag inte sett på tre år. 

Sett senaste Beck-filmen. Eller halva. Nu ska jag se resten! Soooo long! 

Två av dom som jag älskar allra mest. Alla dagar. Hela året. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar