Powered By Blogger

torsdag 11 februari 2016

Dagens dagsverke

Borta bra, men hemma är alltid, alltid bäst. Krama barn, dricka kaffe ur favoritkoppen och gosa med pälsboll. Oslagbart. 

Har suttit i möten i Norrköping precis hela dagen men har utöver det hunnit med följande;

• tappa min förlovningsring... För vilken gång i ordningen???? Gah! Ringa Saida is next up...

• krama mammi och hämta superfina gåvor från deras USA-tripp! Bästa päronen ever! Alltid lika omtänksamma. Kärlek i kvadrat. 

• förbannat mitt virus som vägrar flytta ur min kropp. Nu är jag omåttligt trött på detta. Omåttligt. Vill löpa, svettas, få blodsmak i munnen och känna mig pigg. Knarka nässpray och värktabletter känns ofräscht. 

• ätit stans bästa pulled pork. Made by my Love! 

• styrt upp en discodate. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar