Powered By Blogger

lördag 6 februari 2016

Hur man firar en 40-åring

Igår var det fest för min goda vän Sara. Hon har nyss fyllt 40, vilket i sig är helt obegripligt att förstå, eftersom hon lätt skulle kunna passera som 25. 

Hur som helst, Sara älskar, precis som jag, träning. Och upplägget på denna 40-årsskiva innebar först svett och puls sen alkohol och mat. Grymt bra upplägg om ni frågar mig! 

Vi sågs på gymmet och rev av spinning, partystep, zumba och lite body balance. 2,5 timmes svinrolig träning -enda smolket i bägaren var min halvsjuka/inte helt friska kropp, men jag tog det hyfsat lugnt. Hyfsat. Och preppade med nässpray. Inte optimalt, jag vet. Men what to do? 

Efter träningen stegade vi upp till 1854 där det dracks prosecco, åts italienska delikatesser, pasta och galet god chokladtårta. Vissa av oss avrundade sedan kvällen med att dansa brallorna av kidsen på Sliver och dricka hot shots. Jag kastade dock in handduken klockan 01.00, då hade den här genomförkylda tvåbarnsmorsan dansat färdigt. 

Hur som helst en extremt trevlig kväll och jag är så himla glad över att ha dessa fina vänner i mitt liv. Kärlek i kvadrat. Upphöjt i hundra. Lucky me. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar