Powered By Blogger

onsdag 24 februari 2016

Hej onsdag

Saker som förgyllde denna onsdag lite extra: 

Promenix i solskenet med den sniffande ryssen. Kallt som satan, men ändå en ton av vår i luften. Älskar't.


Denna bok! Alltså snacka om sträckläsning. Galet bra. Svinsvår att släppa, jag har med den in på toa och ner i tvättstugan. Läs den!! 


Ett snabbpass på gymmet. För första gången på fyra veckor var jag tillbaka vid dom tunga vikterna och körde marklyft och knäböj. Så skönt. Influensan 2016 var mig en riktigt seg historia. 

 
Och så förstås häng med mina tjejer;  Spela den försvunna diamanten, dansa till Samir och Victor och jaga spindlar i källaren. Det är livskvalité. 

4 kommentarer:

  1. Jag påbörjade precis tredje boken om Sebastian Bergman... Då vet jag att jag har något bra att se fram emot! :)

    SvaraRadera
  2. Läste ut den i går...dessa böcker om Sebastian o Vanja är något att längta efter varje år
    Du har väl följt dom från bok ett Stina??? Och slutet på denna boken ger ju kli i lästarmen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har läst hela serien och älskar den! Ja, slutet! Herregud så spännande!!!

      Radera