Powered By Blogger

måndag 20 juli 2015

Semesterform

Hemma igen. Endast ett stopp på vägen hem från Öland -på en sunkig pizzeria i typ Blomstermåla där vi tryckte kebabrulle. Fingers crossed för att vi slipper salmonella, på den nivån var det. Men oerhört bra att vi slapp fler stopp, på vägen ner tror jag vi gjorde fem stopp av karaktären, kiss, kaffe och korv. 

Sedan vi landade hemma har jag hunnit instruera ett riktigt hårt pass bodypump. Hej igen gymmet! Hej semesterform! Lite väl mycket kebabrullar lately -det kändes i kroppen. Kul iallafall att ett så stort gäng kom och lyfte vikter tillsammans med mig, det är ju ändå mitt i brinnande  semestersäsong. 

Jag har även hunnit äta världens godaste potatissallad med pinjenötter, avokado, spenat och jordgubbar. Tack pappa! Tvättat två ton tvätt, klappat katten, plockat vinbär och sett två avsnitt av orange is the new black. 

Två veckor avklarade. Tre kvar. Jag njuter stort! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar