Powered By Blogger

söndag 19 juli 2015

Magiskt tecken

En timmes löpning längs havet för mig och Patric. En timme röj i olika hoppborgar för kidsen -dagens motion. Och den motionen behövdes verkligen för att skaka ner den extremt goda, välfyllda och generösa Thai-buffé vid tryckte i oss till lunch. Jordnötssåsen sprutade i princip ut ur öronen på oss.

Idag tog vi en utflykt över bron och gjorde Kalmar. Fin stad, mycket fin stad. Vi fyndade gympadojor åt barnen, hängde vid Skälby 4H-gård och strosade runt på stan. När jag besöker Kalmar brukar jag ju i regel jobba, nice att vara där som turist och se lite annat! 

Just nu sitter jag och spanar ut över campingen och klurar på varför våra danska husbilsgrannar har ett par svarta spetstrosor upphängda på förtältet. Är det nåt tecken som vi oinvigda inte känner till? Typ i denna husvagn är det efterfest. För alla med spetstrollor. Kanske knacka på och fråga? Eller nja.



3 kommentarer:

  1. Jo knacka på! Det kanske är campingtecknet för swingers?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt min tanke Yllet, och då vill jag ABSOLUT inte knacka på!

      Radera
    2. Jo, lev lite farligt Stina 😉

      Radera