Powered By Blogger

torsdag 16 juli 2015

Dagens

Vana modebloggare brukar ju göra en "dagens". Här kommer min. Direkt från förtältet! Håll till godo gott folk. 

Dagens frisyr: rufsigt och otvättat. Herregud, man har fyra minuter varmvatten att spela med, inte direkt läge för en hårinpackning... Oborstad är mitt nya mellannamn. 

Dagens smink: resterna av köttmarinad i mungipan, i övrigt helt naturell. Sminka sig i husvagn. But why? 

Dagens kläder: flip-flop från Havaianas (som sagt vääääägra Foppa), jeansshorts och en grå hoodie från Primark. Jag smälter in hyfsat. Kanske lite väl dov färgskala, pastell och neon verkar gå hem i de här hoodsen. 

Dagens observation: string-bikinin verkar ha gjort comeback. Jag dog lite. Dock inte på mina små piffiga skinkhalvor. Där kör vi mer heltäckande doningar. 

Over and out. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar