Powered By Blogger

tisdag 7 juli 2015

B-day

Födelsedag. 37 år idag alltså. Sweet Lord, en vacker dag kommer 40 bara kastas i ansiktet på mig. Well, inombords är jag fortfarande 21 år. Max. Och väljer Darin framför Hasse "kvinnaböske", vilken dag som helst i veckan. 

Jag väcktes med skönsång och paket av kottarna och min käre man, och med den vackraste av utsikter utanför fönstret, då vi befann oss på våra vänners sommarställe i Roslagen. Fasen så vackert det är där ute. 

Dagen har innehållit allt jag rimligen kan önska av en 37-årsdag. Massor häng med min kära familj och sköna vänner, ett riktigt hårt utomhusträningspass med kettlebells och TRX-band, grymt käk från Söders bästa thaihak och dessutom mängder av gratulationer från kompisar, kollegor, släkt, familj och vänner från tidigare liv. 

Jag lyfter på hatten och tackar ödmjukt för all uppmärksamhet och kärlek ni gett mig idag. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har alla dessa människor omkring mig. Det, om något, är den absolut bästa gåvan. 


Smultron på strå i Roslagens famn. Grymt somrigt. 

37-åring i TRX. Lite sommarkänsla på det med. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar