Powered By Blogger

tisdag 30 december 2014

Musslor och fin-öl

Jobbat! Inte svårt att få parkering idag heller. Folk tar julledigheten på stort allvar -mycket bra. Själv var jag latast i kommunen och tog hissen fyra trappor upp till kontoret (händer i princip enbart när jag slitit av mig hälsenan eller har svårt ryggskott). Men hey, min matlåda var faktiskt rätt tung idag, så döm mig inte alltför hårt. 


Tränat! The beutiful life of hemmaträning. Körde igenom den nya body pumpen, närmare bestämt nr 92. Fullt ös på tv:n och fullt blås på skivstången, det lär kännas imorgon. Och det är alltid lika intressant att träna med två kids springandes runt benen: "mamma, flytta på dig du förstör askungens bal" "mamma jag är kissnödig" "mamma Moa kletar tuggummi på fönstret". Unt so weiter. Men jag körde igenom hela koreografin, bortsett från triceps. Bra där Stina Sjödin. Och Askungens bal fick genomföras i sovrummet istället. 


Varit på lokal och ätit musslor och druckit fin-öl i väldigt fint sällskap. Min storebror och min ybersöta svägerska är i stan och vi fick en vuxendate på Da Klomp ihop. Väldigt, väldigt trevligt! Och detta etablissemang, som numera även är med i White guide, rekommenderas starkt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar