Powered By Blogger

lördag 20 december 2014

Morgonpiggt


På väg till hotellgymet klockan 07.00 och jag kan, något förvånat, konstatera att halva hotellet varit uppe och paxat solstolar. Seriöst, ställer folk klockan på 05.00 för att kunna säkra den bästa platsen i solen? Jag trodde i min enfald att detta var en skröna. Ta semester god damn it! 

Och ja, jag ställde klockan på semestern idag. Detta enbart på grund av att jag får krupp av att sitta stilla på ett flygplan i sex timmar och behöver grunda med lite mjölksyra för att klara av den pärsen. Sista träningspasset i shorts på ett tag skulle jag tro...

Idag far vi hem. Och jag kan konstatera att det varit en fantastisk vecka. Tack Teneriffa. Tack finaste familjen -ni är bästa sällskapet! Nu är jag redo för lite snöslask och mörker igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar