Powered By Blogger

fredag 6 juni 2014

Ni gör mig glad

Härom veckan sprang jag på en flyktig bekant på Ica. Jag frågade lite artigt om allt var bra med henne och hon frågade tillbaka om jag var blivit av med mitt virus och om blodvärdena var bättre. Ehhhh? Say what? Min första tanke var att hon stalkat mig på vårdcentralen, hur fasen kan hon ha koll på min hälsostatus? Hon gav mig dock förklaringen själv "jag följer ju din blogg". 

Jag reflekterar sällan över att ganska många faktiskt läser det jag skriver. Att det är fler än mamma och några kompisar som tar del av bloggen. Jag kollar ytterst sporadiskt statistik för hur många läsare jag har, men härom dagen gjorde jag det och insåg att vi är rätt många som kikar in här varje dag. Det gör mig förstås glad. Och lite nervös. Och väldigt nyfiken på vilka ni är. 

Lova att säga hej om vi ses, men känn inga krav att ställa frågor om mina blodvärden:-) 



1 kommentar: