Powered By Blogger

lördag 28 juni 2014

Biobesök och vädret kom igen!

Tar på oss regnkläder och stövlar och njuter av de 10 friska plusgrader som erbjuds utomhus. Seriöst, det är snart juli! Sänder varma tankar till alla stackare som ligger i leran på Bråvallas camping och tänker att man troligtvis kan ha roligare för 1000 kronor än att vada runt bland baja-major och lyssna på band man inte känner till.. Men vad vet jag? Jag kanske går miste om nåt stort. 

Världens bästa morfar erbjöd sig att ta med kidsen på bio med tillhörande kebablunch. Om det var ett erbjudande som gick hem? Jovars. Jubel över hela Ånestad. Under tiden "Tingeling och piratfen" pågick strosade mamma och jag runt på stan. Åt en Cesarsallad. Fyndade på MQ:s rea. Köpte semesterlektyr. Klart skönt! 

Nu inväntar vi besök av syrran och Christian. Paret Liedberg liksom. Kommer ha svårt att lära mig att min lillasyster har bytt efternamn. Och att hon dessutom kan titulera sig Fru Liedberg och prata om sin make! Vuxet värre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar