Powered By Blogger

tisdag 25 februari 2014

Vårkänsla

Jag tog mitt förnuft till fånga och valde att checka ut en timme tidigare än vanligt från jobbet. Sol från klarblå himmel och dessutom två långa jobbdagar som ligger  framför mig gjorde att det kändes helt rätt att hämta barnen lite tidigare. 

Jag bestämde date med syrran och vi packade ner kidsen i dubbelvagnen, med varsin macka, och tog en rejäl promenad runt ån. Vi matade även lite magra gräsänder, hängde i lekparken, planerade bröllop och hade det riktigt gött. 

Syrran hängde med hem och käkade lite middag och jag hann även åka iväg och klippa Majas lugg vid 19.00-hugget, så nu kan det lilla barnet se sin omvärld igen. 

Nejhej, dags att hänga tvätt, packa barnens dansväska, stryka jobbkläder och ladda för två dagars utbildning. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar