Powered By Blogger

tisdag 4 februari 2014

Hotell och lite träning

Vi jobbade rätt länge och drog sedan direkt från mötet på gemensam jobbmiddag. En schysst italiensk krog i Gamla stan var målet och jag åt en riktigt bra räksallad med handskalade räkor, avokado och ägg -så vidare italienskt vet jag dock inte om det var, men men. 

Checkade in på Hotel Reisen på Skeppsholmen vid 20.30 tiden. Jag gillar det här hotell, personligt och ombonat och jag väljer oftast att bo här när jag ska till storstan på jobb. 

Väl incheckad stod mellan att crasha framför tv:n eller dra ner i hotellets källare och träna lite. Tog mig i den berömda kragen och rev av 45 minuters träning, lite styrka och lite kondition i det något spartanska gymet. Skönt efter en dag med enbart stillasittande. 

Nu sova. Morgondagen börjar tidigt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar