Powered By Blogger

fredag 28 februari 2014

Morgonsällskap och utväxt

Jag inledde denna dag med en date. 06.25 stod jag redo vid Tannefors slussar för att morgonpromenera runt ån med min vän och kollega Helena. Problemet var bara att jag hade meddelat henne att vi skulle ses vid Åbacka, 2 km från stället jag befann mig på. Förvirrad som vanligt. 

Vi löste ut problemet och fick ihop 70 sköna minuter i hyfsat rask takt. Vi hann avhandla jobb, kärleksrelationer, träning, kost och lite mer jobb. Bra debriefing! 

Jag jobbade hårt och checkade ut hyfsat tidigt. Det var verkligen hög tid att få ordning på min utväxt. Min frisör Sara tog, som vanligt, hand om mig på bästa tänkbara sätt. När jag berättade att jag haft huvudvärk hela dagen gav hon mig hårbottenmassage i 15 minuter. Sweet Lord så skönt! 

Nu är det fredagkväll och alldeles strax dags att sabrera ostbågspåsen och styra upp tacos. Helg. Väldigt efterlängtad sådan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar