Powered By Blogger

måndag 24 februari 2014

Kom hem!

Mamma och pappa: Nu längtar vi halvt ihjäl oss efter er och vi är himla glada över att ni snart är hemma igen. Ordningen blir liksom återställd. 

Australien, Nya Zeland och USA verkar ju helt underbart, men kom ihåg att Linköping har också en hel del att erbjuda, inte minst två överlyckliga barnbarn som tjatar och pratar om mormor och morfar väldigt mycket! Lägg där till en härlig vårsol, snödroppar i rabatterna och en kommande golfsäsong. Funkar väl? 

Njut av kryssningen i Karibien och drick en paraplydrink och sola lite åt oss också! Vi ses om en vecka! 

2 kommentarer:

  1. några rader skrev jag....tryckte på knappen och adjöss med den hälsningen till dig Stina!!!
    gör ett nytt försök....blev nostalgisk av bild på Sonja och "båten"....mindes när Carin och jag stod där 2010 och funderade på om vi skulle kryssa eller fortsätta bila runt i Florida....vi valde bilen den gången...ska bli kul att höra nu hur sonja och lars upplevt kryssningen!!!
    och jag fattar att ni längtar efter dom.....och en riktig pensionärsmormor får du ju hem...och hon kommer att anpassa sig snabbt till detta livet....och alla tre barnen finns i Linköping.......rikedom och stor lycka!!!! du ska veta att jag följer din blogg varje dag....med stor glädje...
    Var rädd om dig bara Stina....du ska räcka länge !!! KRAM till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din fina kommentar Britt, det gör mig alltid lika glad! Hoppas allt är bra med dig, barn och barnbarn! Kramar

      Radera