Powered By Blogger

tisdag 18 februari 2014

Sleten

Trött och sliten sammanfattar mitt tillstånd just nu. Det känns som att jag har åkt Finlandsfärja och druckit lite för många färgglada drinkar, men icke. Min trötthet beror på helt andra saker än en tur med Viking Line. Typ störd nattsömn. I kombination med lite mycket jobb och träning. 

Som sagt, en busy jobbdag toppat med lite extrajobb på gymet. Den ordinarie instruktören var sjuk och jag var inte svår på att åka dit och riva av ett pass. Det blev en riktigt bra genomkörare och mina ben känns redan som två stockar. Tunga stockar. Och kunderna var glada och trötta -precis som det ska vara. 

Jag sitter just nu och överväger om jag orkar ro ihop lite fruktsallad med vaniljgrädde att smälla i mig framför "Veckans brott". Om inte annat behöver min sambo lite kolhydrater. Han pluggar just nu till det teoretiska provet för jägarexamen och det verkar svintrist om ni frågar mig. Man ska kunna typ 40 olika andfåglar och ha koll på vad man gör med en förvirrad mullvad. Nä, jakt känns inte som min kopp the. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar