Powered By Blogger

torsdag 6 februari 2014

Träning och bästa hänget

Efter jobbet stack jag och tjejerna över till min älskade syster. Görlsen hängde kvar och myste med moster och hund medan jag drog en snabbis till gymet. Jag rev av ett hyfsat crossfitpass, men kände mig lite tom på energi. Sovit dåligt två nätter i rad och det märks på kroppen. Positivt med gymbesöket var dock att jag hann träffa min käre sambo en snabb sväng -vi ses inte överdrivet mycket just nu, mest snabba byten i ytterdörren. Man får helt enkelt haffa karln på jobbet. 

Hem till Liza och kottarna och käka middag efter träningen. Varmrökt lax och sallad. Svingott! Vi hade en riktigt mysig kväll och pratade mycket om det ståndande bröllopet. Yes, min lillasyster gifter sig i juni. Det, mina vänner, känns riktigt stort!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar