Powered By Blogger

tisdag 9 augusti 2016

Today

Dagen i korthet;

• försöka ta sig igenom ett 633 sidor långt betänkande från regeringen och skissa på slagkraftigt remissvar.

• dricka fem koppar kaffe. Före lunch. 

• laga korvstroganoff. Min paradrätt. Ni förstår nivån...

• gå på pass. Det är inte ofta jag går på pass som kund, utan är jag på gymmet och kör klass så instruerar jag ju oftast. Gött att kunna vara lite introvert ibland och bara fokusera på träningen istället för headset, koreografi och glada tillrop. Bra pass för övrigt! 

• jaga och döda en harkrank. Det kommer att ge mig psykiska men. Herregud vad den inte ville dö. Herregud vad jag är dålig på att döda. 

• gå loss på säsong 4 av "The Killing". Man kan aldrig få för mycket av Joel Kinnaman. 

633 sidor. Kräver koffein och efterföljande träningspass. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar