Powered By Blogger

söndag 7 augusti 2016

Söndagsfrulle

Hallå bloggen och ledsen för dålig uppdatering. Livet kom liksom emellan. Skolväskor att packa, tvätt att sortera, pass att instruera, matlådor att laga och kläder att namna. Bland annat. Vardagsliv på riktigt imorgon ju. På't igen bara! 

Idag fick vi iallafall fint frukostsällskap. Lillasyster och minikusin kom hit och åt scones, äggröra och drack smoothie. Kusin Lo drack väl förvisso mest bröstmjölk, men hon deltog likväl i vårt frukostgäng. Hur mysigt som helst. 

Efter frullen drog syrran och jag med tre kids till ikano för intensiv shopping. Det hade kunnat bli katastrof, men gick väldigt smooth. Sovande bäbis och mina kids mutades med varmkorv och en vända på Lekia. Och vi fick med oss det vi skulle därifrån, inklusive tre barn. 

Jag har även hunnit instruera bodypump på mitt andra jobb. Skön gäng och bra ös, trötta ben och öm axel är väl en bra sammanfattning. 

Imorgon måste jag påbörja min socker-detox. Man vet att det har gått över styr när man skickar ner sin sambo till 7-eleven klockan 21.30 för att köpa brownies och vaniljbullar. Detox. Så måste det bli! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar