Powered By Blogger

fredag 12 augusti 2016

Keps på

Noll energi idag. Noll. Vet inte vad det beror på. Druckit kaffe, Red Bull och ännu mer kaffe, men koman vägrade släppa. Hur som helst lyckades jag, trots tröttkeps, beta av ett stort gäng jobbgrejer och har strukit hej-vilt på min "to-do-list". Alltid lika skön känsla. 

Innan helgen gjorde entré hann jag även riva av ett kort pass på gymmet. Fokus rehab för höger axel. Lagom upphetsande, men ack så viktigt. Toppar med ett gäng antiinflammatoriska så ska det nog bli ordning på den också...

Min käre sambo ägnar fredagkvällen åt att jaga grävling med två hundar och en god vän. Jag och barnen ägnar oss åt "Lets dance junior" och hämtmat från Ming Express. Vi har alla olika sätt att koppla av på..

Höstfärger på träningskläderna. Det är dags. 

Alltid extra cashewnötter. Alltid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar