Powered By Blogger

torsdag 25 augusti 2016

Högt och lågt

Hej och hå. Torsdag och helgen kryper närmare. Det känns ju inte alls fel. Det ryktas om 31 grader och strålande solsken imorgon och personligen känner jag att sommaren tog en lite väl lång pausvila innan den valde att återkomma. Nu är jag liksom inställd på stearinljus, mustig gulasch och fårskinnstofflor. Men det verkar visst bli en vända till med bikini och smältande mjukglass - det funkar det med! 

Annars då? 

Jobbat en heldag i Jönköping. Bra möten. Bästa kollegorna. Viktiga frågor.

•Konstaterat att ett barn i familjen är genomförkylt och febrigt, och försökt lägga morgondagens planering efter det. VAB just nu är inte optimalt. Men VAB är ju sällan det...Får styra om lite möten. 

•Kört ett svinbra spinningpass för en kollega och nött lite GRIT med en annan kollega, på mitt andra hem EFC. Fick kraftig blodsmak i munnen, GRIT alltså...

• Köpt tre liter cola zero och landat i soffan framför The Killing. Eventuellt sparar jag en flarra till helgen, men jag lovar inget. Eventuellt sparar jag ett avsnitt till helgen, men jag lovar inget. 

Ny vepa på gymmet! Ingen press alls.. Tyvärr kommer jag aldrig vara snygg när jag tränar. Det är svett, snor och rinnande mascara. Kvinnan på bilden ser ut som en träningsdröm. Jag går mer åt mardrömshållet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar