Powered By Blogger

torsdag 18 augusti 2016

Dagens

Dagens start: vaknade i fel säng och snoozade tre gånger innan jag pallrade mig upp. Obra. Brukar extremt sällan snooza. Vakna i fel säng händer dock ett par gånger i veckan. 

Dagens jobb: Norrköping. Två möten som var produktiva. En trevlig lunch med min favvo-kollega. Ett gäng förberedelser för presentationer och möten nästa vecka. Klapp på axeln. 

Dagens kropp: sträckning i höger skinka, ont i ett knä och en lite halvtaskig axel. Det går utför. I snabb takt.

Dagens godaste: den halva burk jordnötssmör jag precis satte i mig.

Dagens mest ovälkomna: vädret. Seriöst? Regn som piskar i nacken och vind som sliter sönder frisyren. Orka. 

Dagens lyxmiddag: blodpudding. Wihoooooo. 

Dagens fundering: hur tuff blir helgen? Kommer kroppen att hålla? 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar