Powered By Blogger

tisdag 23 augusti 2016

Fläskfilé

Sorry för dålig uppdatering. Livet kom typ emellan. Potatisbullar att steka, tvätt att sortera, diskmaskiner att plocka ur, Barbieskor att städa upp från golvet, hundar att rasta, jobbmöten att planera och gympapåsar att packa. Jorå, jag sitter inte sysslolös direkt. 

För övrigt lever jag fortfarande på endorfinångorna från helgens utbildning i Stockholm. I rena glädjeyran instruerade jag två pass på gymmet igår, trots att vaderna var lika stela som två djupfrysta fläskfilér. En fullsmockad TRX-klass och ett pass spinning. Grymma kunder. Grym energi. Det där extrajobbet är helt klart världens bästa! 

Och idag fick jag köra spinning för nytillskottet Emil, som sätter sig på instruktörscykeln för första gången i livet på torsdag. Han behövde en försökskanin att genrepa på och självklart ställer man upp. Riktigt bra pass! Och fläskfilévaderna kändes åtminstone halvtinade idag. 

Imorgon tar jag vilodag från träning och satsar på att spela "den försvunna diamanten" med kidsen istället. Det känns som perfekt ansträningsnivå.  

Och så här glad blir man av spinning. Kom och gör Emil sällskap på torsdag and leave with a smile! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar