Powered By Blogger

torsdag 7 april 2016

Uppochner

Datorhaveri och intensiva möten har präglat min dag. Hurray. När jag körde hem var jag helt slutkörd i skallen och var tvungen att sladda in på Statoil och köpa cola, saltlakritis och chokladdoppade skumbananer för att orka ta mig hem från Norrköping. 

Moa fick hänga hos mormor och morfar en sväng ikväll medan resten av familjen drog till gymmet. Maja dansade, Patric hade PT-kunder och jag hamnade lite otippat på ett STARK-pass. Så himla bra. Jag hade tänkt mig ett lugnt styrke/rehab-pass, men icke. Endorfiner och svett var vad min kropp behövde idag. Och skumbananer gav för övrigt grym energi. 

Min högra axel är inte riktigt med i matchen och jag hoppade över/modifierade vissa övningar för att inte provocera den i onödan. Men när instruktören meddelade att vi skulle köra handstående som en övning, kunde jag inte låta bli att testa. Hey, jag har inte stått på händer sedan i femte klass och var ju tvungen att se om det fortfarande funkade. Oh yes! Härligt att se världen uppochner ett tag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar