Powered By Blogger

måndag 25 april 2016

Magi. Typ.

Bra möte i Göteborg, men tågresan hem var ren misär. Åkte baklänges på X2000 och blev åksjuk. På riktigt. Fick djupandas, bälja vatten och be till högre makter för att slippa stoppa huvudet i en svinsnuskig tågtoalett och kasta upp den kikärtsbiffen jag åt till lunch (otippat lunchval för övrigt...) 

I Katrineholm fick jag gå av och andas frisk luft. Lite för länge. Tågförsening och jag blev hyfsat nervig över att inte hinna hem till min spinningklass jag skulle instruera. Men jag hann. Och tack gode Gud för det. Fullsatt till sista cykeln och grym energi. Alltså, att få instruera sådana klasser är riktigt bra för egot. 

Tack alla ni som kom och lyfte taket ikväll. Träningsmagi kan låta klyschigt, men ikväll var det fasen riktig endorfinfest på EFC. Och jag fick äran att vara värdinna. Vilken lyx.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar