Powered By Blogger

måndag 11 april 2016

Gästgym

Hej Örebro. Hej hotellrumsångest. Hej hemlängtan. 

Dagen har varit fullspäckad, men när jag väl landade på hotellrummet ikväll med min trötta kycklingsallad och tvingades genomlida Bonde söker fru -ja då slog ångesten till. Med full kraft. 

Således krävdes åtgärd. Drog på mig tights och linne och gav mig ut på gymjakt (värdelöst att bo på hotell utan gym för övrigt...). Efter tio minuters planlöst irrande dök Actic upp som en hägring och jag stövlade ner och bad om att få träna. Tjejen i repan såg nog min desperation och lät mig träna gratis. Snällt. Väldigt snällt. 

Marklyft, rodd och lite rehab för axeln och livet kändes genast lättare. 

Nu ligger jag nedbäddad och tränar på min föreläsning jag ska hålla imorgon.  Önska mig lycka till. Först ska jag dock bygga monter klockan 07.00 på Conventum. Önska mig ännu mer lycka till. Det där med praktiska saker är inte min grej. 


2 kommentarer:

  1. Lycka till Stina och ännu mer lycka till!!!!
    Du fixar detta galant....sov gott

    SvaraRadera