Powered By Blogger

tisdag 26 april 2016

Lätt beslut

När man tar sig kragen och ger sig ut på den där löpturen man egentligen inte orkar, men vet att psyket och själen så väl behöver. Diciplinerat. Och egentligen ett ganska lätt beslut. Grejen är att inte tänka efter så mycket. Bara göra. 

Klockan 20:45 gav jag och min ryska vän oss ut. 37 hyfsat snabba minuter senare var vi hemma igen. Med lätt sinne, trötta ben och tömd blåsa (för en av oss). 

Nu ska jag försöka packa för två jobbdagar i Stockholm. Jag hatar att packa. Jag hatar ännu mer att packa upp. Detta beteende leder till att det står ett gäng halvpackade/ouppackade väskor i källaren. Smutsigt och rent, business- och träningskläder högt och lågt. Och jag hittar ingenting. Fan, varför föddes jag helt utan ordningssinne.

Tur att ryssen behöver kissa, så det kan tas selfies. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar