Powered By Blogger

söndag 11 oktober 2015

Stolt!

Idag är jag galet stolt över två personer som betyder väldigt mycket för mig. Det är jag förvisso väldigt ofta, men idag lite extra mycket! 

Först Maja; Det var körpremiär för min förstfödde idag och onekligen viss nervositet innan det var dags för show. Men när det blev skarpt läge tog det lilla livet i för kung och fosterland och såg ut att gilla rampljuset starkt. Det var så himla härligt att se alla söta ungar som helt hämningslöst skrålade med sina ljusa små stämmor och gjorde lite lagom osynkad koreografi till detta. 

Hatten av för den grymma körledaren som lyckas drilla denna samling energiska kids och få dom att leverera låtar som lyfte kyrkotaket och dessutom rev ner starka applåder från församlingen.  

Moa var dock inte lika imponerad av högmässan, efter fyra minuter undrade hon om det var slut snart och när det där utlovade fikat skulle serveras egentligen.. Otålig är hennes mellannamn. 

Jag är dessutom extremt stolt över min kära vän Sofia. Nyutbildad instruktör, men går ändå in och levererar ett step-pass med grym energi, härlig utstrålning och fantastiskt stark kropp för en helt fullsmockad sal. Superkvinna! Jag är så glad att hon valde att hoppa in i instruktörsrollen och att jag får vara både kollega och vän! 

Snygg-Soffan! 

Helt klart en fin söndag. Tacksam. Över starka kvinnor, modiga människor och höstsol. 

Ny vecka imorgon igen, låt den kantas av ännu fler modiga och starka människor och en höstsol som vägrar sluta skina. 

2 kommentarer:

  1. Tack du underbara! 💞💞. Ditt stöd och all positiv feedback betyder otroligt mycket Stina!!
    Det är en av anledningarna att jag står där på steplådan 😄.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sååååå glad att du står där!!! Puss

      Radera