Powered By Blogger

måndag 26 oktober 2015

På riktigt

Idag kom det nya numret av träningstidningen STARK ut. En träningstidning för folk som gillar träning på riktigt, tänk blåsor i händerna, tuffa crossfitpass, tunga marklyft och leriga löparskor. Det är ytterst lite flexade muskler i flashiga gymmiljöer och tjejer med spraytan och hotpants -nä STARK är träning på riktigt. För folk som tränar för att bli starka och må bra, inte för beach 2016 eller bröllopet nästa vår. Äh, ni fattar grejen. 

I detta nummer har jag fått den extremt stora äran att vara gästkrönikör. Och det känns stort, läskigt och så himla kul! Fatta att jag fått utrymme att skriva i en tidning som folk köper på Pressbyrån, prenumererar på eller får i present av nån schysst sambo/faster/kollega. Som dom betalar pengar för. Lilla jag. 

Jag lyfter på hatten och tackar redaktionen ödmjukt för att jag fick detta förtroende. Gästkrönikör. Fanken så nice att kunna slänga in en sån grej på CV:t! 


6 kommentarer: