Powered By Blogger

måndag 19 oktober 2015

Gluggen

Tandfen har det tufft just nu! Det trillar tänder ur Majas mun på löpande band och snart kommer hon bara kunna käka soppa och puré. Men hon är lycklig ändå. Gluggen även kallad. 

Jaha. Mot Stockholm med packad resväska. Jag har alltid lite ångest innan jag ska iväg på tjänsteresor med övernattning. Gött med hotell tänker ni. Ångest att ligga ensam på ett hotellrum och äta en trött sallad och zappa runt mellan dåliga repriser tänker jag. Inget går upp emot min egen säng och att ha familjen nära. Jag har för mycket vallhund i blodet för att trivas när flocken är splittrad. 

Men det är bara att köra. Tv-tablån för kvällen är ju iallafall lovande; Veckans brott och The bachelor. Sämre kunde det va! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar