Powered By Blogger

torsdag 1 oktober 2015

Grekisk röra

Alltså, autocorrect. Det blir inte alltid klockrent. Massor greker i ett skåp typ. Jag höll på att avlida av skratt när jag såg det.  

Jag rullar mot Stockholm för två jobbmöten och en tv-intervju med SVTs Finlandssektion. Utgår dock ifrån att jag kan prata svenska, annars har vi ett problem. Mina finskakunskaper är tämligen begränsade. Och min utväxt kommer inte göra sig nåt vidare i TV, men så går det när man inte hinner prioritera frisörbesök. 

Känner för övrigt doften av helg. Ostbågar, cola och två små rufsiga ungar på varsin sida om mig i soffan. Men innan jag får hoppa i mysbrallorna och slänga upp håret i en tofs kör vi intensivt jobb i den kungliga hufvudstaden. 

Happy friday gott folk! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar