Powered By Blogger

lördag 20 september 2014

Partaj!!!

Jaha. Då har man sovit fyra timmar och känner sig som ett ras. Jag skulle typ kunna döda för en iskall cola, men det enda som erbjuds här hemma är avslagen Ramlösa eller mellanmjölk. Misär. 

Hur som helst är det värt att vara ett vrak idag, för gårdagen var en riktig succé. Födelsedagsmiddag hemma hos Ida med grym god mat, flera flaskor bubbel, ännu mera vin, några drinkar, allsång, danser med avancerad koreografi och diskussioner som fick mig att ligga dubbelvikt. 


Vi hamnade förstås på stan och hann beta av såväl flygeln på Riva som schlagergolvet på Harrys. Jag tror till och med att vi hängde med kidsen på Sliver ett tag. 02.30 hade delar av sällskapet fått nog av att sjunga "stad i ljus" vid en ostämd flygel och skaka rumpa till 80-talshits och vi drog hem till förorten. Nöjda. Trötta. Och rätt glada. 


Tack för igår mina vänner. Jag är så lycklig att få ha er i mitt liv! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar