Powered By Blogger

torsdag 4 september 2014

Dagens plan

Whoop whoop. Sa någon fredag???

Min preliminära plan för dagen är följande:

• jobba. Det är rätt mycket som har deadline idag, så högt tempo på jobbet är planen. Fokus! 

• häva min förkylning. Jag har inlett dagen med en cocktail bestående av nässpray, c-vitamin, Ipren och Fishermans friend.

• ha en lunchdate på fashionabla resturang Brigaden. Knappast ett plejs som är med i White Guide, men är sällskapet trevligt funkar det ändå. 

• köpa nya löparskor. Även om jag tvingas GÅ tjejmilen imorgon så ska det fasen göras med bra stötdämpning. Asics blir det förstås. Varför överge ett vinnande koncept? De senaste 22 åren har jag aldrig köpt något annat märke på mina löparpjuk. 

• fredagsmysa med världens finaste ungar. Ostbågar och kebab är beställt. Själv har jag lagt en beställning på en blodig köttbit och ett glas vin. 

Ända in i kaklet nu. Fredag, fredag, fredag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar