Powered By Blogger

måndag 8 september 2014

Öppnar veckan hårt

Klockan 06.30 imorse hade jag en date. På gymet. När klockan ringde undrade jag om jag var vid mina sinnes fulla bruk när denna date bokades in, men så här efteråt känns det ju gött. 

Förkylningen är något bättre, men konditionsträning känns inte ok än, så det fick bli ett mördarpass för överkropp istället. Jag slängde in min adept i cabelcrossar, hängde upp henne i chinsräcken och pressade henne i marklyft. Bland annat. Helena börjar gärna med att säga "lägg av, det där är alldeles för tungt för mig", men hon mörkar bara formen. Hon är stark. Och jag är tjurskallig. Kombinationen blir rätt bra och väldigt svettig. 

Klockan 08.01 satt vi bakom skrivbordet på jobbet, färdigtränade för dagen. Armarna är lite skakiga, men hjärnan befriande klartänkt. Morgonträning FTW! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar