Powered By Blogger

fredag 12 september 2014

Gem och tidig träning

Var hälsad underbara helg! Du är efterlängtad som få! 

Jag startade upp dagen med en tidig gymdate. 06.25 stod jag, Ida och Helena redo att kicka igång dagen med ett Tabatapass. TRX-övningar varvades med pulsövningar, tänk burpees, kettlebellssvingar och hopprep. Jag är svinimpad över mina kära träningspolares fighter-inställning i arla morgonstund. 

Utöver att jobba har jag idag även hunnit med att göra hörselkontroll på mini på BVC. Antingen är ungen stendöv, eller är det så att hon absolut inte köper konceptet att sitta och flytta gem mellan plastmuggar med fula megalurar på sig. Varför ska jag liksom? Idag flyttade det lilla livet iallafall tre gem innan hon gav upp. 

När vi lämnade BVC frågade jag henne "men hörde du verkligen bara tre pip". "nä, jag hörde massor pip, men då var ju dom blåa gemen slut, så då kunde jag ju inte lägga nåt". Jag får en känsla av att informationen om det här gemflyttandet varit lite oklar. Nåväl, remiss till US och vi får utreda saken vidare. Dom har förhoppningsvis nåt mer upphottat än en maskin från tidigt 60-tal och 20 gem. 

Nu drar vi till landet. Hit me with some fredagsmys. Jag är mer än redo. 




1 kommentar:

  1. Ludwig failade både hörsel och syn första gången men andra gången satte han det med full pott. Han skulle flytta kulor och det var så kul att han flyttade hej vilt första gången... 😊

    SvaraRadera