Powered By Blogger

torsdag 25 september 2014

Box

Helenas och min sms-konversation igår kväll gick till stora delar ut på att jag försökte dra mig ur dagens morgonträning, men hon gav inte upp. Hon var som en blodigel som sög dig fast och bara svarade "Vi kör". "Vi kör". Och således stod jag redo 06.40 på gymet imorse. 

Och nu, efteråt, känns det förstås riktigt gött att få starta dagen med att bl.a. puckla på en boxsäck. Den stackars säcken fick ta en del av min frustration, så att säga. Och vi tränade stora delar av passet till jojk i popversion. Rekommenderas faktiskt:-) 

Fredag. Mot jobbet. Men sen är det ta mig tusan helg! Jag är mer än redo att sabrera ostbågspåsen och däcka i soffan. Mer än redo. 


Fler än jag som har lite frustration att bli av med:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar