Powered By Blogger

söndag 1 december 2013

Första advent alltså

Jaha gott folk. Första advent är här. Personligen är jag ingen julmänniska, jag har generellt svårt för all hets den omges av, men advent kan jag ändå tycka är lite mysigt. Man har liksom inte hunnit tröttna på julen då. 

Vi har hängt på landet i helgen och passade på att gräva fram lite stakar, stjärnor och annat pynt där ute. Barnen krävde att julbocken skulle få komma ut ur garderoben, så han står redan i givakt bredvid öppna spisen. Way to early om ni frågar mig, men men. 

Hetsade hem från landet, var på dans med Moa, instruerade ett crossfit-pass och försöker i skrivandets stund få nån form av adventsfeeling här hemma också. Inspirationen är inte på topp, men jag har iallafall lyckats få fram adventsljusstaken och fått ner fyra ljus och lite illaluktande mossa i eländet. Sneda ljus och dammsugaren i bakgrunden. Nej, det är som sagt ingen inredningsblogg jag driver:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar