Powered By Blogger

onsdag 11 december 2013

Sushi och allmänt kaos

Gårdagens middag, 36 bitar av stans godaste sushi. Typ det bästa som hände den 10 december för mig. I övrigt var det en dag som präglades av utskällningar av sura biluthyrare, matlådor som spilldes ut över köksgolv, barn som vägrade gå hem från dagis, utebliven träning och ett allmänt rådande kaos. Låter som att jag är väldigt uppåt och peppig. 

Eller, förresten, väldigt positivt var ju att min käre sambo städade hela huset under tiden jag fixade sushin och att vi slukade middagen i sällskap av två avsnitt av vår nya favvoserie "orange is the new Black". 

Jag måste lära mig att acceptera kaos. Ingen har dött av äta matlådor som mellanlandat på köksgolvet eller skippat träning en dag. Go positive! Lite gamla cornflakes och ett halvt hårspänne var en intressant twist på min tonfisksallad.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar