Powered By Blogger

lördag 14 december 2013

Träning, lek och nya investeringar

Lördag. Kidsen sov till strax före 08.00, hallelulja! Lång skön frulle med stekta ägg, kaffe och mackor. Ingen stress, levande ljus och julkalendern på datorn. Skönare blir det knappt!

Efter frukosten bar det av till gymet för ett galet crossfit-pass med min käre sambo som instruktör. Bulgarian bags, kettlebells, rep, armhävningar och annat svinjobbigt i en skön mix. Jag älskar att träna så att mjölksyran sprutar. Och inte minst älskar jag känslan efteråt. Nytränad och fullproppad med endorfiner, då mår jag som allra bäst! 

Hem för lunch och sen ut till Media Markt för att köpa ny tv. Snälla svärfar kom med en tidig julklapp -ett fett presentkort. Och vi åkte därifrån med både tv och dammsugare. Eftersom jag får eksem av sådana butiker så tror jag att hela inköpet tog max 16 minuter. Jag har svårt att få puls av killar i 22-års åldern som snackar widescreen och plasma. 

Nu hänger vi till kidsen stora glädje på Leos lekland. Premiär för oss här. Jag måste säga att gillar det betydligt mer än Busfabriken. Fräsch, lägre ljudnivå och mer aktiviteter som passar våra kottar. Dessutom bättre käk. Tummen upp för det! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar