Powered By Blogger

lördag 28 december 2013

Det där med dresscode

Jag stack och rev av ett snabbt pass  på gymet efter lunch och vi bestämde oss för att "överlämna barn" där eftersom min käre sambo hade en gymdate klockan 14.00. 

Jag kan inte påstå att jag är supernoga med att matcha kottarnas outfits varje dag, men jag mår ju bra i själen om färger och mönster stämmer hyfsat överrens. Patric jobbar lite annorlunda, han mår bra i själen om kidsen har kläder på sig, vad det sen är för plagg är sekundärt. Således dök det upp en hippe i 60-talsmönstrad frottéklänning och en liten brutta i pyjamas på gymet. Barnen var ytterst glada och nöjda med sina looks och då känns det ju väldigt oviktigt att plaggen inte är från Polarn och pyrets senaste kollektion och nystrukna..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar