Powered By Blogger

tisdag 3 december 2013

Present från Björn

Tisdag. Ingen favoritdag. Vaknade dessutom allt annat än utsövd, eftersom det inträffade en kissolycka i the master bedroom klockan 01.20 i natt. Man blir hyfsat pigg av att sanera en dubbelsäng från urin mitt i natten. 

Hur som helst. Jobbdagen förlöpte utan större missräkningar. Några möten, många mail och ännu fler telefonsamtal betades av. Efter jobbet och hämtning av kidsen åkte vi förbi Hjulsbro och hälsade på min älskade lillasyster som är hemma en sväng från Umeå. Alltid lika lovely att få kvalitetstid med henne. Och allra bäst, snart är hon färdig psykolog och flyttar hem till Linkeboda igen. Hurray! 

Min fina sambo överraskade mig för övrigt med en bok ikväll. Jag blir galet glad av överraskningar. Denna bok hade dessutom en hälsning från författaren i sig. Inte varje dag den torra domaren i På spåret skriver dedikationer till lilla mig! 

Nu "Veckan brott" med min favvo Leif GW. Sen sängen. 06.20 plockar min kollega upp mig imorgon. Arla morgontimme. Fy fasen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar