Powered By Blogger

fredag 20 december 2013

Inte många check...

Det går ju halvbra med listan som skulle betas av idag. Den enda punkt jag lyckats fullfölja helt är julfikan med mina kollegor. Regionchefen smällde till med två gigantiska smörgåstårtor och jag är inte svår på det. Sweet Lord så gott! 

Jag har dock hunnit bocka av en punkt som inte fanns med på listan, och det var att leverera en stor bukett gula rosor till min mamma som jobbar sin sista dag idag. Nu lägger hon apotekschefsjobbet bakom sig och satsar på en ny karriär som heltidsmormor. Innan hon blir heltidsmormor ska dock hon och min käre pappa ut på en jorden-runt-resa i typ två månader. Jag är inte ett dugg avundsjuk. Okej då, bara lite. 

Nähej, packa in två trötta barn i bilen och åka och julhandla på Maxi kanske?! Vi kommer säkert vara helt ensamma bland syltor och risgrynsgröt. Önska mig lycka till. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar