Powered By Blogger

fredag 13 december 2013

Busy friday!

13:e december. Lucia och således 11 dagar kvar till jul. Har jag köpt några julklappar? Nope. Har jag bakat några lussekatter? Nope. Har jag skaffat mig någon julkänsla? Nope. Dags att öka tempot! 

Denna dag har hur som helst fyllts med diverse aktiviteter såsom:

• Jobbat som en tok och hunnit med flera skarpa deadlines. Högarna på skrivbordet krympte iallafall litegrann. Love the feeling! 

• Lunch med världens bästa Sara och Lykke. Jag har alltså fått äran att sniffa på 8 veckor underbart söt bebis och min livmoder gallskrek :skaffa en nu!!! 

• Luciafirande på dagis. Världens sötaste pepparkaksgubbar, tärnor, tomtar och lucior sjöng och skrålade som om det inte fanns någon morgondag. Sötare får man ju leta efter! Inte ett öga var torrt. 

• Fredagsfys med Charlie på EFC. 23-årig kampsportare med fysik utöver det vanliga. Han bjöd på Crossfit med Tabataintervaller. Jobbigt, svettigt, endorfinfyllt och SÅ jäkla gött! 

• Fredagsmys med kottarna. Hamburgare, pommes, cola, smågodis och julkalender. Perfekt inledning på helgen! 

Nu "på spåret". Bästa pensionärsgrejen som finns! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar